Химиялық зерттеуде экологиялық құзыреттiлiктi қалыптастыру


Қаралымдар: 69 / PDF жүктеулері: 56

Авторлар

  • Ж Джакупова
  • А Нурушев

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-6771-2019-127-2-26-30

Аңдатпа

Бұл мақалада мектеп оқушылардың химияны оқып-үйренудегi және мектептен
тыс жұмыстардағы экологиялық құзыреттiлiгiн қалыптастыру мен дамытудың мазмұны
мен әдiстерiнiң бiрiншi кезеңiнiң нәтижелерi келтiрiлген. Зерттеу гипотезасында химияны
оқып-үйренуге оқушылардың экологиялық құзыреттiлiгiн қалыптастыру процеcсi үшiн
тиiмдi жағдайлар қарастырылды. Олар, қоршаған ортаны қорғау туралы ақпарат
жобасының тәжiрибелiк-бағытталған сипаттама; оқушылардың мектептен тыс экологиялық
бағыттылығын арттыру; оқушылардың жобалық-зерттеу жұмыстарының негiзi ретiнде жекебағдарлы, ақпараттық-қызметтiк әдiснамалық тәсiлдердiн қолдану.
Зерттеудiң әдiснамалық негiзi - құзыреттiлiкке негiзделген және оқушыларға бағытталған
модель.

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-11-23

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)