Елтану пәні педагогика ғылымындағы жаһандық рөлі, мазмұны, мәні және болашағы


Қаралымдар: 188 / PDF жүктеулері: 82

Авторлар

  • А. Кизилкаоглу
  • E. Каплухан

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-6771-2022-138-1-62-71

Кілт сөздер:

Түркия, елтану, аймақтық география, университет студенттері, мұ ғалімдері

Аңдатпа

Бұл ғылыми жұмыста Түркиядағы география және педагогика ғылымдары
факультеттерінде оқытылатын елтану курстарының негіздемесі, мәні мен қызметтері сипатталып,
осы курстың педагогикалық және ғылыми рөлі ашылған. Зерттеу барысында келесі сұрақтарға
жауаптар алынды: елдерге географиялық талдау жүргізу және олардың географиялық
сипаттамаларын дайындау үшін нені ескеру керек және қандай тақырыпшаларды қамту керек?
Елтану пәнінің мұғалімдері елдер туралы ақпарат жинауда, оқыту мен білім беруді жоспарлауда
нені ес керуі керек? Елтанудың кіріктірілген әдісі қандай негізгі тақырыптар мен
тақырыпшаларды қамтуы керек? ХХІ ғасырдағы елтану курстарында қандай ғылыми және білім беру салаларына басымдық берілуі керек? Оқушыларға арналған елтану курсының ұлттық және
әлемдік маңызы қандай? Елтану мұғалімдерінің әлемдік ауқымдағы негізгі міндеттері қандай?

Downloads

Download data is not yet available.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-29

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.