Жасыл университет» бағдарламасын жүзеге асыру аясында жоғары географиялық бiлiм мазмұнын экологиялындырудың әдiстемелiк тұрғылары
Қаралымдар: 82 / PDF жүктеулері: 103
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-6771-2019-126-1-91-99Аңдатпа
Ұсынылып отырған мақалада мемлекеттiк «Рухани жанғыру» бағдарламасы контекстiнде студентердiң
рухани санасың жанғырту мақсатында, жоғары географиялық бiлiм беру мазмұның экологияландыру үрдiстерiнiң
әдiстемелiк жолдары қарастырылады. «Жасыл» экономика, «жасыл университет» бағдарламалары аясында
жоғары географиялық бiлiм беру мазмұның экологияланыру мәселелерi географиялық пәндердiң, географиялық
оқулықтармен арнайы оқу әдiстемелiк құралдардың мазмұнына экологиялық оқу материалдарын еңгiзу арқылы
жүзеге асырылатыны баяндалады. Мақалада автор, ұсынып отырған «Геоэкономика и геоэкология городов Западного
Казахстана в условиях индустриально-инновационного развития» атты оқу - әдiстемелiк құралдың құрылымын,
тараулардың негiзгi мазмұның, «геоэкономика» және «геоэкология» ұгымдарының теориялық мазмұның жан-жақты
сипаттап бередi. Жоғары географиялық бiлiм беру мазмұның экологияландыру үрдiсi, замауи жоғары географиялық
бiлiм беруде экологиялық сипаттағы оқу материалдарын iрiктеп алу жолдары арқылы жүргiзiлетiндiлiгi дәйектеледi.